info@avasima.com
021-88344211

دوربین‌های کنفرانس Vidi کمپانی Biamp

Biamp، تأمین کننده پیشرو راه حل‌های حرفه‌ای صوت و تصویر، از راه‌اندازی لاین جدید Vidi شامل دوربین‌های کنفرانس حرفه‌ای برای فضاهای جلسات، از اتاق‌های با ازدحام زیاد تا اتاق‌های کنفرانس کوچک و متوسط خبر داد. معرفی خانواده دوربین‌های کنفرانس Vidi، مجموعه راه‌حل‌های صوتی و تصویری با کارایی بالای Biamp را برای اتاق‌های جلسه مدرن گسترش می‌دهد.

جو اندرولیس، معاون اجرایی توسعه شرکت Biamp گفت: «راه‌اندازی دوربین‌های کنفرانس Vidi جدید نشان دهنده تعهد ما به ارائه راه حل‌های کامل برای طیف گسترده‌ای از فضای جلسات است.

از آنجایی که ارتباطات یکپارچه بر روش انجام تجارت سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای ضرورت تأثیر می‌گذارد، نیاز روزافزون به سیستم ویدئو کنفرانس برای گسترش جلسات ویدئویی با کیفیت بالا از اتاق‌های بزرگ و متوسط تا اتاق‌های جلسات کوچک و فضاهای با ازدحام زیاد وجود دارد.

دوربین‌های کنفرانس Vidi یک تجربه ویدئویی فوق‌العاده را ارائه می‌دهند که مکمل سیستم‌های صوتی محبوب و تحسین‌شده Biamp است که برای همکاری مطمئن و مؤثر در همه این فضاها ایده‌آل است.

دوربین های کنفرانس Vidi کمپانی Biamp

 

خانواده دوربین های کنفرانس Vidi با دو مدل دوربین Vidi 100 و Vidi 250 معرفی شده‌اند. Vidi 100 که برای فضاهای کوچک طراحی شده است.

، دارای یک دوربین مقرون به صرفه 4K با میدان دید 120 درجه و یک میکروفون داخلی است که کیفیت تصویر و صدایی عالی را ارائه می‌دهد.

Vidi 250 پیچیده تر بوده و برای اتاق‌های کوچک تا متوسط طراحی شده است. این دوربین شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی است

که از ویدئوی 4K با میدان دید 120 درجه پشتیبانی می کند و در عین حال امکان زوم الکترونیکی پان-تیلت بدون تخریب تصویر را فراهم می کند.

دوربین های کنفرانس Vidi کمپانی Biamp

ویژگی‌های پیشرفته عبارتند از اپتیک عالی که اعوجاج تصویر را حذف می‌کند و قابلیت قاب‌بندی خودکار شرکت‌کننده، زوم و فوکوس را به همراه میکروفون داخلی ساده‌تر می‌کند.

گزینه‌های نصب انعطاف‌پذیر به دوربین این اجازه را می‌دهد که در بالا، پایین یا در دو طرف نمایشگر یا خارج از هر دیواری قرار گیرد.

این نوع دوربین که دارای ویژگی‌های بسیاری است تقریباً برای هر برنامه کنفرانسی ایده آل است.

 

شرکت آواسيما

شرکت آواسيما سالیان متمادی با شرکت‌های بین‌المللی مطرح در زمینه تجهیزات حرفه‌ای صوت و تصویر همکاری داشته و به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی‌های Apart، Sony، Kedacom، Creator، Panasonic، BenQ و Focus در کشور عزیزمان ایران فعالیت دارد.

این شرکت با اتکاء به تجربه طولانی در حوزه سیستم کنفرانس و طراحی و اجرای پروژه های بزرگ در سطح کشور، بکارگیری متخصصين مجرب که سالیان متمادی در حوزۀ تجهيزات حرفه‌ای صوتی و تصویری فعاليت داشته‌اند و با هدف ارتقاء کمی و کیفی و نوآوری در ارائۀ خدمات مشاوره، طراحی و اجرا،  یکی از بزرگترین شرکت‌ها در حوزه سیستم‌های کنفرانس صوتی و تصویری بوده و اجرای پروژه‌های معتبری را در کارنامه خود دارد.

به کارگیری کارشناسان باتجربه در بخش فنی و بازرگانی و استفاده از بهترین تجهیزات از برترین برندهای روز دنیا در پروژه‌ها، کارنامه درخشانی را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

جهت هرگونه مشاوره و اجرای پروژه می‌توانید از طریق تماس با ما با کارشناسان فروش این شرکت در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای