info@avasima.com
021-88344211

سیستم کنفرانس ویدئویی ابری

سیستم کنفرانس ویدئویی ابری

سیستم کنفرانس ویدئویی مبتنی بر ابر، یکی از عبارات جالبی است که دو مفهوم بسیار ارزشمند در تجارت مدرن را کنار هم قرار می‌دهد، کنفرانس ویدئویی و ابر. کنفرانس ویدئویی ابری یک راه حل دیجیتال مبتنی بر ابر است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا جلسات ویدئویی سریع با وضوح بالا را با هر فرد متصل به اینترنت برگزار کنند. مبتنی بر ابر اصطلاحی است که به خدمات، برنامه‌ها یا منابع در دسترس کاربران بر حسب تقاضا از طریق اینترنت از یک سرور رایانش ابری اطلاق می‌شود. بنابراین، از سرور کسب و کار استفاده نمی‌کند و در عوض، از طریق یک ارائه دهنده خدمات ابری راه دور به سرور دسترسی پیدا می‌کند.

با سیستم کنفرانس ویدئویی ابری، می‌توانید در عرض چند دقیقه آماده شده و از هر جایی که می‌توانید به اینترنت وصل شوید و از دستگاه‌های در دسترس خود تماس‌های ویدئوئی HD برقرار کنید. برای کاربر، عنصر انسانی ارتباط چهره به چهره تجربه طبیعی‌تری را فراهم می‌آورد و برای مدیر، استقرار و مدیریت یک راه‌حل ابری آسان‌تر و ایمن‌تر از همیشه خواهد بود.

قبل از جستجوی فروشندگان و ارزیابی قیمت‌های بازار، اولین قدم همیشه باید ارزیابی نیازهای خودتان باشد. نکته خوب در مورد راه حل ابری این است که با تغییر این نیازها، می‌توانید به راحتی مقیاس را افزایش یا کاهش دهید تا با شرایط شما مطابقت داشته باشد. برای شروع، ابتدا باید به این ده سوال در مورد نیازهای فعلی خود پاسخ دهید:

  1. نیاز به اتصال چند مکان به یکدیگر داریم؟
  2. آیا کارمند دور کار داریم؟
  3. در مجموع چند کارمند از این سرویس استفاده خواهند کرد؟
  4. چند اتاق جلسه باید به صورت ویدئویی فعال شوند؟
  5. راه حل ابری نیاز به پشتیبانی از چه نوع دستگاه هایی دارد؟
  •    سیستم سالن اجتماعات
  •    Mac
  •     کامپیوتر
  •     موبایل/تبلت iOS
  •     موبایل/تبلت Android
  •    Windows mobile/tablet
  1. آیا امنیت و رمزگذاری فاکتورهای مهمی هستند؟
  2. آیا نیاز به سیستم‌های مجزا برای کنفرانس صوتی و وب داریم؟
  3. کارکنان چگونه از خدمات استفاده خواهند کرد؟
  •     مکالمات فرد با فرد
  •     همکاری گروهی
  •    جلسات بزرگ
  1. پایگاه کاربری ما تا چه میزان فنی است؟
  2. برخی از ویژگی‌های ضروری برای راه‌حل ویدئوئی کدامند؟

سیستم کنفرانس ویدئویی ابری

 

مزایای سیستم کنفرانس ویدئویی ابری

شما احتمالا از مزایای سیستم کنفرانس ویدئوئی و همچنین از قدرت محاسبات ابری و انعطاف‌پذیری و دامنه گسترده‌ای که می‌تواند برای یک سازمان به ارمغان بیاورد آگاه هستید. کنفرانس ویدئویی ابری برای مشاغل کوچک تا متوسط، می‌تواند کل فرآیند کنفرانس ویدئویی را ساده کند. از جمله مزایای آن عبارتند از:

  • مدیریت آسان

نگه داشتن چیزها در فضای ابری، همگام شدن با وظایف مدیریتی کلیدی را آسان‌تر می‌کند. شما و کسب ‌وکارتان از گزارش‌ها و مجموعه‌ای از داده‌های مکرر نیز بهره مند می‌شوید که به شما این امکان را می‌دهد تا دقیقاً بدانید که پلتفرم ویدئو کنفرانس شما چگونه عمل می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا اطمینان پیدا کنید که سازمان شما بیشترین بهره را از خدمات ابری می‌برد.

  • صرفه‌جویی در هزینه

با حذف محدودیت‌های مکانی، شما می‌توانید با هر کارمند یا مشتری خود، بدون توجه به اینکه در کجای دنیا هستند، ارتباط برقرار کنید و این به معنای نیاز به پرداخت هزینه کمتر برای سفر است. سیستم کنفرانس ویدئویی مبتنی بر ابر بسیار یکپارچه و با کیفیت است. حتی ممکن است بتوانید کارمندان دور کار بیشتری داشته باشید و این موضوع می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های فضای اداری شود.

  • بهره‌وری بیشتر

با کاربرد چنین سیستمی، نیازی نیست که کارمندان وقت خود را صرف مدیریت یا نگهداری سرورها کنند. از آنجا که شما از ابر استفاده می‌کنید، جزئیات کار به عهده ارائه دهنده سرور ابری است. و در نتیجه، کارمندان شما می‌توانند روی وظایف خود تمرکز کنند. آنها از ارتباطات سریع و بدون دردسر سود خواهند برد، در نهایت، بهره وری کلی سازمان شما را افزایش خواهد یافت.

  • صوت و تصویری با کیفیت بالاتر

هنگامی که یک سیستم کنفرانس ویدئویی  از اشکالات مکرر یا کیفیت صوت و تصویر رنج می‌برد، بهره‌وری متوقف می‌شود. علاوه بر این، می‌تواند بر اعتبار و حرفه‌ای بودن شما در هنگام ارتباط با مشتریان تأثیر بگذارد. با انتخاب خدمات سیستم ویدئو کنفرانس ابری (Cloud Video Conferencing) مناسب، می‌توانید بالاترین کیفیت صدا و تصویر را در جلسات خود تجربه کنید. از این طریق شما می‌توانید کارمندان خود را برای یک همکاری موفق آماده کنید، همچنین، وجهه بهتری از کسب و کار خود را به مشتریان بالقوه نشان می دهید.

  • ارتباط

در نهایت، دنیای تجارت بر فناوری پیشرفته و همکاری متمرکز است. کسب وکار شما بدون جدیدترین فناوری کنفرانس نمی‌تواند در فضای بازار دوام بیاورد. ولی با استفاده از کنفرانس ویدئویی ابری، می‌توانید در صنعت خود پیشرو باشید. به بیان ساده، با استفاده از این فناوری به کارمندان، مشتریان و رقبا نشان داده‌اید که متعهد به ماندن در خط مقدم هستید.

  • پشتیبانی با کیفیت بالا

پشتیبانی ارائه شده از طریق یک سیستم مبتنی بر ابر به علت 3 عامل زیر بسیار مؤثر است:

1) کاربر از قبل آنلاین است و می‌توان بدون معطلی با او تماس گرفت.

2) تیم پشتیبانی می‌تواند از گزارش های بلادرنگ بهره مند شود که داده‌های مورد نیاز برای رفع سریع مشکل را فراهم می‌کند.

3) اعضای تیم می‌توانند از منابع پشتیبانی مبتنی بر ابر، از جمله اسناد یا ویدئوها و سایر رسانه‌ها بهره ببرند تا به آنها در هنگام استفاده از پلتفرم کمک کند تا مهارت بیشتری پیدا کنند.

 

شرکت آواسيما

شرکت آواسيما سالیان متمادی با شرکت‌های بین‌المللی مطرح در زمینه تجهیزات حرفه‌ای صوت و تصویر همکاری داشته و به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی‌های Apart، Sony، Kedacom، Creator، Panasonic، BenQ و Focus در کشور عزیزمان ایران فعالیت دارد.

این شرکت با اتکاء به تجربه طولانی در حوزه سیستم کنفرانس و طراحی و اجرای پروژه های بزرگ در سطح کشور، بکارگیری متخصصين مجرب که سالیان متمادی در حوزۀ تجهيزات حرفه‌ای صوتی و تصویری فعاليت داشته‌اند و با هدف ارتقاء کمی و کیفی و نوآوری در ارائۀ خدمات مشاوره، طراحی و اجرا،  یکی از بزرگترین شرکت‌ها در حوزه سیستم‌های کنفرانس صوتی و تصویری بوده و اجرای پروژه‌های معتبری را در کارنامه خود دارد.

به کارگیری کارشناسان باتجربه در بخش فنی و بازرگانی و استفاده از بهترین تجهیزات از برترین برندهای روز دنیا در پروژه‌ها، کارنامه درخشانی را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

جهت هرگونه مشاوره و اجرای پروژه می‌توانید از طریق تماس با ما با کارشناسان فروش این شرکت در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای