info@avasima.com
021-88344211

آنچه در این مطلب خواهید آموخت

جدیدترین محصولات Biamp راه حل های صوتی و تصویری کامل و جامعی را به همراه طراحی های ساده ارائه می دهد که ارتباط بیشتری را نسبت به هر زمان دیگری امکان پذیر می سازد. نسخه های جدید در راه حل های کنفرانس، اسپیکرهای پرقدرت، مجموعه پوشش صدای فراگیر، سیستم های پیجینگ و نرم افزار طراحی، تجربه صوتی و تصویری شما را از ابتدا تا انتها کارآمدتر می کند. تعدادی از این محصولات در زیر آمده اند:

 

Streamlined

ترکیبی از پردازش سیگنال پیشرفته که پرچم دار سیستم TesiraFORTÉ است و با اتصال ساده شبکه و طراحی صنعتی منحصر به فرد کوچک، TesiraFORTÉ X برای فضاهای اجتماعات مدرن ایده آل است.

جدیدترین محصولات صوتی و تصویری BiampSimplified

Devio SCX نسل جدیدی از هاب کنفرانس است که سادگی و سرعت Devio را در فضاهای اجتماعات بزرگتر به همراه خواهد آورد. تنظیم و پیکربندی خودکار Devio در قالب ویژگی جدید راه اندازی Biamp به طرز چشمگیری بهبود یافته است و صدای فوق العاده ای را در کمترین زمان، ممکن می سازد.

Simplified

United

با ترکیب فناوری های QtPro و DynasoundPro در قالب یک راه حل قدرتمند، سری های جدید Qt X قابلیت های ارتباط مستقیم و in-plenum را ارائه می دهد تا طیف کاملی از نیازهای پوشش صدایی را برطرف کند.

 

United

 

Direct

ایستگاه های پیجینگ Biamp NPX از قابلیت پیجینگ راحت برای خطوط تولید Tesira و کمبریج Qt X پشتیبانی می کنند و هزینه و پیچیدگی یکپارچه سازی سیستم های ارتباطی اضطراری یا پیجینگ شرکت را حذف می کنند.

 

United

Harmonious

اسپیکرهای نصب در ارتفاع Desono EX، اجرای آکوستیک عالی و زیبایی شناسی ظریف همراه با ویژگی های نصب در زمان پائین را برای طیف وسیعی از کاربردهای توزیع شده برای محیط داخل و خارج را ارائه می دهند.

 

Harmonious

 

 

Precise

افزونه EASE Focus که طراحی سیستم بلندگو را برای Community IV6 Modular Vertical Array خودکار کرده است، ابزار Venue Polar به طور سریع و ساده ای مقدار کابینت پیشنهاد شده، مدل، زاویه قاب و موارد دیگر را هنگام طراحی لایه بندی مکان تعیین می کند.

 

محصولات Biamp

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای