info@avasima.com
021-88344211

میکروفن های کنفرانس Beamtracking قابلیت ردیابی صدای سخنران هنگام سکون یا حرکت در اتاق را دارا هستند. سری Parlé از میکروفن های کنفرانس Beamtracking، ضمن کاهش زمان برنامه نویسی و نصب و راه اندازی، تجربه های صوتی متفاوتی را ارائه می دهند. این میکروفن ها همچنین دارای ویژگی های خودکار هستندکه تنظیمات آن بسیار ساده بوده و به کاهش هزینه های تجهیزات می انجامد.

میکروفن های کنفرانس

 

میکروفون های Beamtracking به واسطه دارا بودن چهار منطقه 90 درجه می توانند همزمان به سمت گویندگان شناسایی و هدایت شوند و به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا آزادانه در یک فضا حرکت کنند.

biamp

Biamp

Biamp ارائه دهنده برجسته راه حل های صوتی و تصویری حرفه ای مستقر در اورگان ایالات متحده، برنده جایزه معتبر Red Dot برای میکروفن های Beamtracking شده است. جایزه Red Dot Design مشهورترین مسابقه طراحی جهان است. امسال طراحان و شرکت های 60 کشور جهان بیش از 6500 محصول را وارد رقابت کردند.

جو آندرولیس، معاون اجرایی رئیس توسعه شرکت در Biamp اظهار داشت: “هیئت داوران بین المللی جایزه Red Dot همه مطالب را با دقت آزمایش کرده و طیف گسترده ای از ویژگی ها از جمله زیبایی شناسی، مواد، ساختار سطح، ارگونومی و عملکرد را ارزیابی می کنند.

کسب جایزه Red Dot برای میکروفن های سری X پارل ما یک گواهی شگفت انگیز برای تیم های تولیدی، ساخت و مهندسی Biamp است. این جایزه، تمرکز Biamp را بر نوآوری و ماموریت ما برای ارائه تجربیات برتر دیداری و شنیداری به مشتریان در سراسر جهان را تأیید می کند.”

پروفسور دکتر پیتر زک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Red Dot نیز می گوید: “برندگان جوایز Red Dot ثابت كردند كه محصولات عالی و شایسته دریافت جایزه را ایجاد كرده اند. این محصولات نه تنها از طریق زیبایی شناختی، بلکه به لطف عملکرد غیرقابل مقایسه آنها شایسته رای هیئت داوران هستند. برندگان جوایز با طراحی خود، استانداردهای جدیدی را در صنعت خود تعیین می کنند”.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای